Feb 13, 2011

Who Cares?

                                                              Assalamualaikum...
Nie ak nak citer cikit sal seorng mamat nie...agak menjngkelkan....menyampah aku.....tahulah dah putus....
buat lah cara putus....nie menambahkan darah aku..malu lah aku kat kawan2 kau lam fb tu yang dok komen mcm2.....
aarrrrggghh...tension aku...sumpah aku tak nak jumpa dia..tapi kalu aku kata benci baik jgn..sebb mak cik kalu bnci t suka balik kat orng tu..tapi tak mungkin..kmi dua na serasi....mcm anjing n kucing...aku ambik kucing...hehehehehe....
kalu dia adew gf pun ...who cares???sori cikit aku tak jeles....aku boleh cari ramai lagi...entah2 masuk "u" ke nanti dapat yang lbh bagus ke ape.....
tapi aku tak fahm aku rasa aku dah.........................malu arrrrgghhh..
biar je lah...
kalu Allah betul2 nak aku ngn dia....aku bersyukur cgat2....
kalu tak da tak pe lah..mungkin aku akn dapat yang lebih baik...
da al....aku cma nak lepas geram jea...
da...


Muka aku yang agak menyampah nie...dan agk terkezut bile mamat tu kata aku cm tu.......                                       

No comments:

Post a Comment