Nov 14, 2011

Bengang

Assalamualaikum....
cik honey memang bengang giler ari nie..pagi2 buta lagi dah ader owng bagi cik honey bngang...cik honey......geram r.........tak cya cik honey lah...dalam hati la memang nak ckap suka hati lah.....
asal lau aku bwak keta tu pun....ader kna mengena ngn ko...aku tak  pnjam duit minyak pun........

Lau tak cye cgat..g mampos r...aku memang penat cgat...ckunk nie...aku dah mls lyn...cuka tie ....aku mlas nak lyn kol or mcj lagi...biar rasa orag ckit atie mcm mana
aku pun tak nak ang kol dah.....selagi hati masih rasa pedih ngn rasa keperlian ko tuh...asal ko pikir aku lekeh...excuse me..tak knal aku hbs lagi..jgn nak judge aku....

Cik honey mintak maaf pada readers...coz bhasa cik honey memang agak kasar hari nie...cok honey betul2 bngang cgat2......bye

No comments:

Post a Comment