Nov 2, 2011

lalalala...wif my cute cousin.....

Assalamualaikum....
hai korunk2...hahahaha
first of all, i fell sorry to uolls becoz my english is broken..hahaha.. i want to tell2 story cikit sal my cute cousin sorang nih...i cn't rmember when i go to my cousin's house......juz to mkn2..not mkn besar la..hahahaha..juz mkan2.....mkn besar!!!!!......if lau balik kmpung or balik raya ja....sebb semua dah berkumpul.....rite?

actually...i want to tell something special about him...he is cute......maybe when he is grow up...he will be handsome better than his bro..hahaha.....Anyway he be given a name Muhd Amirul Luqman....i think...i'm sorry to Mak Tam...if i'm wrong for tht he's name..huhuhu

He is so funny........i remember if everyone tht have come his home...dia tak kan bagi balik..especially for budax2 kecix la...becoz he tell them that he want to frenz.....i mean sepupu kitaorang lah..hahaha.......That time my father juz had some joking..

My abah : Luqman, Pakwa bawak balik tok umah pakwa k...
Luqman : IIIIIssssshhhhh...Tak boleh........(Then masa nie jugak dyer halang pintu rumah dye)

Semua yang ader kat citu semua ketawa ....A big Laugh..like this.....huhuhuhu..hahahaha....I'm joking..hahaha
So....everyone there always make a joking to him.....maybe he was stressed then dia hmpir2 nak nngis......

Anyway.. ader video dyer...but lambat la nak upload....i will post later..kk. ....he is cute......That time dia nak warna gmbar dalam buku warna but i think he tell me..he want to read a book....mayb salah dengar.....

ok bye2...


No comments:

Post a Comment