Feb 12, 2012

I.M.I.S.S.Y.O.U

 
First thing la kan...aku memang rindu gila kat parents aku..adik aku...semua lah yang ada kat SUNGAI PETANI, KEDAH..tuh..series la...aku tunggu nak balik cuti sem ni ja....
Rindu kat hampa semua la noh...tuk kawan kesayangan bawu smbut bezday semalam pada tanggal 11/2/2012..Hepi bezday la yunk..no hadiah lagi la buat masa ni..dok jauh ka...tunggu balik s.p t la....
Bnyak la temu janji yang perlu settle..t ada orang ungkit..payah la pulak kan......tak kuar ngn kawan ni..kawan ni ungkit.....mampus cek....hahaha..kena balance kan semua nya sekali...harap2 kali nie..tak lupa la hadiah2 yang sering berkumpul lam kotak tuk.....................(tok sah dok mention cgat la kan)..teeheee....

cuti dua hari ni..keja aku dok study..kejap2..lpas tuh terus  bosan.....lpas tuh..mula lah aku wat taik mata hah....then lpas tuh..dok tweet2 n berfacebook2....hahahaha...amik kau....tapi mengisi masa kebosanan ka...tak pa la kot.....
 
La ni aku nak tunggu bila nak final exam n  bila cuti sem...nk blik!!!!!!!!!!!!!!!!
 hehehehe....lau dpat balik...aku nak drive keta satu s.p...aku nak jerit yang aku dah balik..hehehehe(tak ley blah n tak senonoh)......
La ni dok tunggu final ja...test pun makin lama makin bnyak serabut otak aku nie........makin tension.....hahahaha

Dok melayan lagu jiwang..........hahaha..tak ley lah aku nie.......tapi tak pa..dok melalak sorang2 lam bilik nie....boleh lpas tension..lps rindu...rindu tuh smpai infinity la..tak dapat byangkan lah..dah tahap memang betrul2 nak balik la..nak p tasik kat BANDAR DARULAMAN PERDANA tuh...menjerit buang.........hehehehee....
Time tuk aku tuk tido pun dah tiba......dah cukup la kot aku melenting n membebel lam entry nie..........juz saying I MISS EVERYTHING IN SUNGAI PETANI.teeheee..have a good nite for this time and have a good morning for tomorrow..bye...







No comments:

Post a Comment